Doet u ook mee met de Oogmeetweken 2022?

Goed nieuws! Na het grote succes van vorig jaar organiseert Optitrade in 2022 weer een editie van de Oogmeetweken.

Van 29 augustus t/m 1 oktober 2022 staan zelfstandige opticiens volop in de aandacht via deze aansprekende nationale campagne.

Wij informeren u graag over de mogelijkheden om deel te nemen aan de Oogmeetweken 2022. Net als vorig jaar hebben we diverse pakketten met communicatiemiddelen samengesteld in samenwerking met een aantal Optitrade leveranciers. Zij bieden een sponsoring aan wanneer u inschrijft voor deze campagne en kiest voor hun content.

De Oogmeetweken in 2021 was een groot succes met een gemiddelde kopende respons van 8.1%!

Blond Amsterdam

De samenwerking die we in 2021 aangingen met Blond Amsterdam bleek een doorslaand succes en daarom hebben wij de eigenaressen van dit vrolijke merk gevraagd een splinternieuw ontwerp te maken voor de Oogmeetweken 2022.

Dit jaar krijgen consumenten bij aankoop van een complete bril in de campagneperiode een limited edition Blond Amsterdam Giftset met een bord, kommetje en mok, verpakt in een bijpassende tas. Een bijzonder leuke eyecatcher waarmee u uw klanten een extra aankoopstimulans kunnen geven

Bestel de campagne en ontvang Blond Amsterdam incentive

U ontvangt, GRATIS, 40 incentives van Blond Amsterdam en Talba (afhankelijk van het gekozen pakket) om aan uw consument te geven bij aankoop van een bril/contactlenzen wanneer u deze campagne besteld.

Scherp Zicht? Zeker weten!

Raar eigenlijk, dat u het nooit zeker weet. Of u écht scherp ziet. Misschien ziet u ook wel minder scherp dan optimaal? Minder scherp zicht valt vaak pas op in de herfst. Waarom? Er is minder groen in de natuur, en rood licht overheerst. Daardoor ziet u minder contrast. Meer regen, laagstaande zon, meer binnen zitten en kijken op beeldschermafstand; de herfst vraagt nu eenmaal meer van uw ogen.

Ziet u echt nog wel scherp?
Redenen genoeg om juist nu uw ogen te laten meten, het liefst ieder najaar. Tijdens de OOGMEETWEKEN. Dan weet u het zeker.

Doel
Bestaande en nieuwe klanten verleiden om naar uw zelfstandige winkel te komen.

Werking
U verleid uw klanten met een gratis oogmeting. Koopt de klant dan een complete bril of een contactlenzenpakket? Dan geeft u de Blond Amsterdam giftset cadeau.

Selectie
Leeftijd: 18 – 80 jaar
Laatst gekocht: tussen de 12 maanden en 78 maanden geleden
Geslacht: M/V/O
Uitsluiten: alle brilaankopen in de afgelopen 24 maanden
Uitsluiten: Alle lensaankopen in de afgelopen 12 maanden

De middelen:

Voor deze campagne zijn o.a. de volgende middelen beschikbaar:
POS-pakket, DM, E-dm, Online/social banners, In App advertising, Hah magazine.

Limited edition

Eigenaressen Femque van Geffen en Janneke Dröge van Blond Amsterdam hebben een doel: zij willen mensen blij maken met hun producten. Alle illustraties ontwerpen Femque en Janneke zelf, tegenover elkaar aan tafel in hun atelier. Zij werken met liefde en heel veel plezier. Wereldwijd herken je hun touch of blond. De blozende, kleurrijke stijl. Met unieke tekstjes met een knipoog. Er is altijd een twist. Dit jaar hebben ze weer totaal nieuwe ontwerpen gemaakt voor de Oogmeetweken. Ook de samenstelling is anders.

Wat krijgt uw klant?

  • Bord
  • Kom
  • Mok
  • Tas
  • Brillendoekje

Deze set is speciaal voor de deelnemende opticiens ontworpen en alleen via deze actie te krijgen. De producten zijn niet verkrijgbaar in de winkel of webshop van Blond Amsterdam.

U kunt nu inschrijven!

Inschrijven voor deze campagne kan vanaf nu tot en met 2 augustus 2022. Log in op www.openmarketingplatform.nl om uw bestelling in te vullen.

Wilt u meer informatie over de campagne en de kosten? Laat het ons weten!

Liever direct contact met één van de Marketingconsultants? Bel een van de marketingconsultants:

Loyalty Lab:
Niels van den Akker +31 61 172 59 82
Sidney Overes  +31 6 46423389
Reno van den Berg +31 6 29351105

Jill Marketing Group:
Jeroen de Wit  +31 63 102 57 36
Ellen van Dijk  +31 6 29 13 97 87