Nieuws en Inspiratie
Blijf op de hoogte van het laatste Optitrade-nieuws en schrijf je onderaan in voor onze nieuwsbrief – zo mis je niets!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig updates over inkoopmogelijkheden, marketingstrategieën, retail ondersteuning, e-commercekansen en onze uitgebreide administratie services.
"*" geeft vereiste velden aan
Samenwerking RĒVO en surfproject
/RĒVO is dit jaar goed begonnen en is een samenwerking aangegaan met SurfProject. Dit is waar we supertrots op zijn. Tijdens het lezen van een artikel in de krant zijn we in contact gekomen met de oprichtster Suzanne van den Broek. Nadat we op één van de locaties zijn geweest, waren we enthousiast en zijn […]
Luxottica Premium Fashion Days
/Binnenkort organiseert Luxottica de Premium Fashion Days. Tijdens deze dagen staat er een team klaar om u op afspraak de volledige collecties te laten zien en geldt er een speciaal inkoopvoordeel incl. marketing ondersteuning. U kunt zich hier aanmelden.
Nieuw compact slijpautomaat van EyeVinci
/Op zondag 3 en maandag 4 februari liet EyeVinci optiek Nederland kennis maken met de nieuwste generatie slijpautomaat tijdens de Centrop Sales in Nijkerk. De Nidek LEXCE Trend is een compacte slijpautomaat met boor-, groef- en afzoetfunctie en kan optioneel geleverd worden met ingebouwde digitale blocker en 3D hoog curve montuurtracer. “Onze stand op de […]
Sivantos: gratis oplader bij set oplaadbare hoortoestellen
/Zoals u wellicht op de Optitrade Marathon al gezien heeft: bij Sivantos staan de komende maanden in het teken van oplaadbaarheid. In de maanden februari, maart én april ontvangt u bij aanschaf van een set oplaadbare hoortoestellen de oplader gratis! Deze actie is van toepassing op alle oplaadbare hoortoestellen van Sivantos: dus Signia én Audio […]
Starkey Muse iQR
/Starkey Muse iQR: het enige oplaadbare hoortoestel al vanaf Categorie 3 in de zorgverzekeringsmarkt. Muse iQR is onze top lithium-ion oplossing en de slimste en kleinste oplaadbare hoortoestel technologie. En Starkey is de enige fabrikant met oplaadbare oplossingen in ZN Categorie 3, 4 en 5. Muse iQ Rechargeable toestellen gaan 20 procent langer mee en […]
CHARMANT Z
/CHARMANT Z is een premium eyewearcollectie voor mannen die kiezen voor uitzonderlijke kwaliteit en stijlvolle hightech. Z staat voor ultiem montuurdesign en excellente materialen die de basis vormen van elk superieur model in deze lijn. Hoogwaardig titanium zorgt voor een lichte en grote flexibiliteit, de vormen zijn geraffineerd en eigentijds en alle beschikbare technologische knowhow […]
Nieuwe Sales & Product Advisor Noord/Oost Nederland voor ZEISS
/Vanaf 2 januari 2019 is Esther Cornelissen werkzaam bij ZEISS als Sales & Product Advisor voor Noord en Oost Nederland. Esther heeft een ruime ervaring binnen de optiekbranche. In 2003 heeft ze haar optiekopleiding afgerond waarna zij in diverse optiekwinkels heeft gewerkt als opticien en vestigingsmanager. Vervolgens heeft zij gedurende 8 jaar voor Essilor gewerkt […]
Bestel alvast de Lenzen Campagne!
/Voor de maand maart kunt u alvast de Lenzen campagne bestellen. Kies hieronder een opmaak en bestel voor maar €175,- een POS Pakket, bestaande uit: 1 standaard advertentie, 2 stoepbordposters, 2 raamstickers, 2 showcards, facebook banner en instagram banner. DM of Huis-Aan-Huis mailing Ondersteun uw campagne met een eigen DM (A5 mailkaarten) of Huis-Aan-Huis mailing. […]
Een zeer geslaagde zesde editie van de Optitrade Audiologie Marathon
/Op een nieuwe, grotere locatie bij SPANT! in Bussum, met meer ruimte voor de leveranciers en audiciens, werd voor de zesde keer de Optitrade Audiologie Marathon georganiseerd. Met 200 aanwezige audiciens en 26 professionele stands van leveranciers, is de Marathon een begrip geworden voor de Nederlandse Audiologie markt. Verschillende buitenlandse sprekers, branchevreemde gasten, bekende Nederlanders […]
Ontwikkelingen ketens
/Groei van Ray-Ban en Sunglass Hut in Nederland Ray-Ban opende vorig jaar in kort tijdsbestek zijn eerste drie brandstores in Nederland. Geen toeval, want het iconische zonnebrillenmerk wil heel Europa veroveren met eigen brandstores. In Nederland zijn er inmiddels drie, met de openingen in Den Haag in september en het Utrechtse Hoog Catharijne in november. […]