Nieuws en Inspiratie
Blijf op de hoogte van het laatste Optitrade-nieuws en schrijf je onderaan in voor onze nieuwsbrief – zo mis je niets!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig updates over inkoopmogelijkheden, marketingstrategieën, retail ondersteuning, e-commercekansen en onze uitgebreide administratie services.
"*" geeft vereiste velden aan
Informatiebeveiliging Optitrade Retailgroep/Optitrade Zorgdeclaraties voldoet aan strenge normering
/Optitrade kan al haar deelnemende opticiens en audiciens absolute informatieveiligheid garanderen. Een officiële derde partij heeft in december 2018 vastgesteld dat Optitrade nog steeds conform de NEN 7510 werkt, de norm voor informatiebeveiliging in de zorgsector in Nederland. Optitrade voldoet hiermee aan het strenge eisenpakket 2019 van VECOZO (m.b.t. het declaratieplatform) en aan de Algemene […]
Uitkering eindafrekening 2018
/Afgelopen week is de eindafrekening 2018 en het eerste advies van 2019 verstuurd naar onze klanten. Uiterlijk 31 januari worden de bonussen uitbetaald. Mocht u hierover vragen hebben, kunt u contact opnemen met uw accountmanager: Jeroen de Wit, E: j.dewit@optitrade.nl Bas Huismans, E. b.huismans@optitrade.nl
Uw onderneming financieren bij ABN AMRO
/De detailhandel verandert snel! Online verkoop neemt toe, de zoektocht naar gemak en juiste prijs/kwaliteit verhouding. Toch blijft de fysieke winkel belangrijk. Naast de online oriëntatie blijft de consument tenslotte ook gevoelig voor beleving, persoonlijke benadering en contact. Wat wil mijn klant? Waar is hij naar op zoek? En hoe help ik hem daarbij? Data […]
Aardverschuiving in zorgverzekeringsland
/De vier grootste zorgverzekeraars van ons land krijgen dit jaar enorme verschuivingen in het aantal verzekerden voor hun kiezen. De verschillen in premie spelen daarbij een hoofdrol. ,,Het huidige concurrentiestelsel werkt als een zonnetje.” “VGZ grote winnaar, Achmea en CZ leveren fors in” De grote winnaar met ruim 200.000 extra verzekerden (+5 procent) is VGZ, […]
Bestel alvast de Wintersport Campagne!
/Voor de maand februari kunt u alvast de Wintersport campagne bestellen. Kies hieronder een opmaak en bestel voor maar €175,- een POS Pakket, bestaande uit: 1 advertentie, 2 stoepbordposters, 2 raamstickers, 2 showcards, facebook banner en instagram banner. DM of Huis-Aan-Huis mailing Ondersteun uw campagne met een eigen DM (A5 mailkaarten) of Huis-Aan-Huis mailing. A5 […]
Uitkering bonus 4de kwartaal en eindejaar 2018
/Deze week zijn de 4de kwartaal en eindejaar-bonussen berekend voor onze klanten. Op vrijdag 18 januari worden de bonussen van het 4e kwartaal verstuurd en uiterlijk maandag 21 januari worden deze uitbetaald. De eindejaarsbonus 2018 wordt 25/26 januari verstuurd en uiterlijk 31 januari uitbetaald. Mocht u hierover vragen hebben, kunt u contact opnemen met uw […]
Terugblik audiologie 2018: een goed inkoopjaar, behalve in december
/In vergelijking met december 2017 zien we in december 2018 een sterke daling in het aantal ingekochte hoortoestellen voor de gehele markt. Ondanks de slechte cijfers in december, was 2018 een goed jaar met een eindtotaal van 315.595 ingekochte hoortoestellen. Een stijging van 4,5%. In december 2018 werd er door zelfstandigen voor maar liefst 24% […]
Zorgverzekeringsmarkt begint op een echte markt te lijken
/Wij hebben als opticiens/audiciens te maken met zorgverzekeraars, daarom is het handig om op de hoogte te blijven wat er binnen die markt speelt. Volgens vergelijkingssite zorgwijzer.nl zijn 1,3 miljoen (zo’n 7 % van het totaal aantal verzekerden) Nederlanders van plan van verzekeraar te veranderen. Een recordaantal. Tot nog toe is de prijs meestal het […]
Al 180 aanmeldingen voor de Optitrade Audiologie Marathon 2019
/De 28ste is het weer tijd voor de grootste audiologie beurs van Nederland. Dit jaar staat de marathon in het teken van ‘gemak voor gebruikers’. Een belangrijk thema voor zowel leverancier als audicien. Tijdens het congresgedeelte vertellen zes leveranciers en twee gastsprekers over ervaringen van hoorhulpmiddel-gebruikers, mogelijkheden om gemak en comfort te verhogen en de […]
Ontwikkelingen ketens
/Ace & Tate ziet fysieke winkels snel winst maken Ace & Tate haalt inmiddels een ruime meerderheid van zijn omzet uit de fysieke winkels. Een vestiging is gemiddeld twee tot drie maanden na opening winstgevend, zei oprichter Mark de Lange in een forumdiscussie tijdens het jubileumevent van Vedis. Ace & Tate, dat begon als webwinkel, kwam […]