Nieuws en Inspiratie
Blijf op de hoogte van het laatste Optitrade-nieuws en schrijf je onderaan in voor onze nieuwsbrief – zo mis je niets!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig updates over inkoopmogelijkheden, marketingstrategieën, retail ondersteuning, e-commercekansen en onze uitgebreide administratie services.
"*" geeft vereiste velden aan
Nieuw in portfolio van Menrad: BOGNER
/HIGH END SPORTMODE SINDS 1932 Exclusieve ontwerpen gecombineerd met onvoorwaardelijk sportief-elegante esthetiek en uitstekende kwaliteit kenmerken de luxueuze stijl van de Bogner Eyewear-collectie. De nieuwe collectie maakt gebruik van een discreet en onopvallend kleurenpalet in lichte, transparante tinten en biedt een “slimline” naast de klassieke lijn voor een extra hoog draagcomfort. Een highlight in de […]
HOYA najaarscampagne 2019
/Mooi op tijd de najaarscampagne regelen? HOYA maakt dit mogelijk aangezien de uitgewerkte najaarscampagne gereed is. Meedoen is heel eenvoudig; alle handling rondom deze activiteit kan uit handen gegeven worden. In de 24 pagina’s tellende uitgave aandacht wordt besteed aan o.a. oogzorg, mode, brillenglazen en zorgverzekeringen. Er is keuze uit drie verschillende covers en een […]
Nieuwe generatie medische hulpmiddelen voor ooglidaandoeningen!
/Horus Pharma Nederland B.V. nodigt u uit op maandag 2 september 2019 voor de introductie van het Ilast Gamma, een nieuw medisch hulpmiddel in de Nederlandse optiekmarkt. Reinigen, verzorgen en behandelen van ooglidaandoeningen Programma maandag 2 september 2019: 12.00 – 12.45 uur: Ontvangst & Lunch 12.45 – 13.30 uur: Introductie Horus Pharma in de Nederlandse optiekmark | Mark Schepdael, Commercieel […]
Strellson zonnebrillen voorjaar/zomer 2020
/Het is warm in de stad en dus tijd voor elegante, trendy looks die je koel houden en lekker makkelijk zitten. Strellson heeft daar een scherp oog voor. Het merk Strellson is bedoeld voor moderne mannen die hypermoderne individualiteit willen uitstralen en een mannelijk, herkenbaar statement willen maken. De nieuwe Strellson zonnebrillen tillen casual zomeroutfits […]
De laatste sessie van Optitrade Day staat in het teken van ondernemerschap..
/Eén van de sprekers is Erwin Binneveld, winnaar van de Future Food Awards 2019. Samen met zijn vrouw Mirjam richtte hij SPAR University op; een Grab & Go-formule voor universiteitsgebieden. Inmiddels zijn hiervan al 9 vestigingen. Met deze formule richten Erwin en Mirjam zich op een zeer gewilde en tevens complexe doelgroep. Want hoe kun […]
CvZO gaat samenwerken met CAK Groep!
/Goed nieuws voor het Collectief van Zelfstandige Opticiens (CvZO), vanaf 1 augustus werkt CvZO samen met CAK Groep. Dit betekent dat verzekerden van Promovendum, Besured en National Academic een extra vergoeding kunnen ontvangen bij opticiens die aangesloten zijn bij het CvZO. Dit genereert uiteraard extra traffic naar de winkels, waar onze CvZO opticiens weer van […]
Gaat u met uw eigen magazine de oogmeetweken professioneel promoten?
/Communiceer tijdens de oogmeetweken met uw eigen custom-made huis-aan-huis magazine. U bepaalt grotendeels zelf hoe úw ideale magazine er uit moet gaan zien door o.a. te kiezen uit de onderwerpen, foto’s en het aantal pagina’s. Kosten: 10.000 4-pagina magazines € 1.650,- 10.000 8-pagina magazines € 2.475,- Bekijk hier de hele voorbeeldfolder.
Optitrade Social Media leidt tot meer volgers
/Afgelopen maart zijn we gestart met onze service Optitrade Social Media. Optitrade ontzorgt haar klanten op zoveel mogelijk vlakken en dus ook waar het gaat om de inzet van social media. Tot nu toe doen 180 winkels mee: 153 opticiens en 27 audiciens. De Facebookberichten die wij voor hen hebben verzorgd, zijn de afgelopen 28 dagen door […]
Optitrade ontzorgt ook bij overname en opvolging
/Optitrade Financiering & Opvolging is een compleet pakket, opgebouwd uit een aantal onderdelen. Het traject start met ondersteuning van de opticien/audicien in de vorm van coaching, zodat in samenspraak een goede basis kan worden gelegd voor de uitwerking van de plannen. Vervolgens biedt het programma de expertise en financiële middelen om een nieuwe winkel te openen, een […]
Optitrade Reclame en Marketing (ORM)
/Via ORM kunt u uw doelgroep een aantal keren per jaar bereiken en uw winkel in de schijnwerpers zetten; ook met een kleiner budget! Het afgelopen halfjaar heeft ORM een groot aantal kant-en-klare campagnes voor zelfstandige opticiens ontwikkeld: SALE (in januari) Wintersport (in februari) Lenzen (in maart) Computerbril (in april) Zonnebrillen & Daglenzen (in mei) […]