Optitrade Nieuwsbrief
Optitrade stuurt iedere twee weken een nieuwsbrief met algemeen optiek- en audiologienieuws. Op deze manier blijf je moeiteloos op de hoogte van alle ins & outs van de branche en van Optitrade!
Leveranciersnieuwsbrief
Een keer per maand zetten wij alle nieuwe ontwikkelingen, acties, aanbiedingen en ander nieuws van onze leveranciers voor u op een rij. Zo ben jij altijd op tijd, volledig en actueel geïnformeerd. Dat is handig voor jou én voor onze leveranciers.
In onze nieuwsbrief staan?
Ben je leverancier van Optitrade en wil je in onze leveranciersnieuwsbrief staan? Dat kan! Stuur uw input naar marcom@optitrade.nl. Hieronder zie je de aanlever- en publicatiedata.
Publicatiedatum | Aanleverdatum |
19-1-2023 | 13-1-2023 |
16-2-2023 | 10-2-2023 |
16-3-2023 | 10-3-2023 |
13-4-2023 | 7-4-2023 |
25-5-2023 | 19-5-2023 |
22-6-2023 | 16-6-2023 |
20-7-2023 | 14-7-2023 |
17-8-2023 | 11-8-2023 |
14-9-2023 | 8-9-2023 |
26-10-2023 | 20-10-2023 |
23-11-2023 | 17-11-2023 |
15-12-2023 | 8-12-2023 |
Zorgverzekeringsmarkt begint op een echte markt te lijken
/Wij hebben als opticiens/audiciens te maken met zorgverzekeraars, daarom is het handig om op de hoogte te blijven wat er binnen die markt speelt. Volgens vergelijkingssite zorgwijzer.nl zijn 1,3 miljoen (zo’n 7 % van het totaal aantal verzekerden) Nederlanders van plan van verzekeraar te veranderen. Een recordaantal. Tot nog toe is de prijs meestal het […]
Al 180 aanmeldingen voor de Optitrade Audiologie Marathon 2019
/De 28ste is het weer tijd voor de grootste audiologie beurs van Nederland. Dit jaar staat de marathon in het teken van ‘gemak voor gebruikers’. Een belangrijk thema voor zowel leverancier als audicien. Tijdens het congresgedeelte vertellen zes leveranciers en twee gastsprekers over ervaringen van hoorhulpmiddel-gebruikers, mogelijkheden om gemak en comfort te verhogen en de […]
Ontwikkelingen ketens
/Ace & Tate ziet fysieke winkels snel winst maken Ace & Tate haalt inmiddels een ruime meerderheid van zijn omzet uit de fysieke winkels. Een vestiging is gemiddeld twee tot drie maanden na opening winstgevend, zei oprichter Mark de Lange in een forumdiscussie tijdens het jubileumevent van Vedis. Ace & Tate, dat begon als webwinkel, kwam […]
Wij zijn er klaar voor!
/Nu de vuurwerkbrillen weer voor een jaar in de kast liggen en iedereen ‘back in business’ is, willen we samen met u even kort terugblikken op 2018 en vooruitkijken in 2019. Het afgelopen jaar stond de optiekbranche volop in de schijnwerpers en besteedden de media ruimschoots aandacht aan onze branche. Het was een jaar […]
Morel: Rayonwijziging Nederland
/Vanaf 4 januari 2019 zal Popui Ho niet meer werkzaam zijn voor Morel Nederland. Zij heeft besloten meer tijd te gaan besteden aan haar moederschap. Wij bedanken haar voor de prettige samenwerking en wensen haar het allerbeste toe. Dit besluit heeft Morel Nederland aangegrepen om de werkwijze van Morel in o.a. België, Zwitserland en Frankrijk […]
Go Eyewear nodigt u uit op de OPTI in München!
/Go Eyewear nodigt u uit op de OPTI in München! Van 25 januari t/m 27 januari Maak kennis met de nieuwste collecties op stand C3.227. www.goeyeweargroup.com T. +351 219 346 040 info@goeyeweargroup.com
Charmant: Line Art
/Line Art CHARMANT is een uitgesproken collectie met prachtige eyewear voor zelfbewuste, elegante vrouwen. Elk Line Art-model, dat geïnspireerd is door de spirit van muziek, is gecreëerd om een melodieus arrangement van ongeëvenaarde lichtheid, uitzonderlijk comfort en verfijnde luxe over te brengen. In januari verwelkomen we vier elegante nieuwe monturen in de Line Art Vivace-reeks. […]
Rodenstock: Mono Plus
/Meer energie met Rodenstock Mono Plus Rodenstock is gestart met een nieuwe campagne gericht op jongvolwassenen. Met de kleurrijke Mono Plus campagne wil Rodenstock enkelvoudige brildragers bewust maken van het feit dat je kunt kiezen voor een brillenglas dat past bij je eigen levensstijl. Perfect Vision Campus tour De campagne is niet zomaar tot stand […]
THE GIFT OF HEARING
/De Starkey Hearing Foundation zet zich in voor mensen over de hele wereld in gebieden waar geen of nauwelijks hoorzorg is. Het is onze missie om mensen bij elkaar te brengen, hun leven rijker te maken en om het meest optimale uit het leven te halen door hen weer te laten horen. U en uw […]
Méér omzet in de private markt? Zo doe je dat!
/Naast de beste producten die aansluiten bij de wensen van jouw klanten ondersteunt GN Hearing je met trainingen, marketingsupport, leadgeneration en after sales. Sinds de lancering van de ReSound LiNX Quattro en de Beltone Amaze zien we bij de Optitrade-deelnemers: 20,7% stijging van de private verkopen 20,4% stijging van de gemiddelde verkoopprijs; bijna 80% van […]