Mail van Bundr over Social Media

Recentelijk hebben enkele opticiens e-mailcommunicatie ontvangen over het platform Bundr. Wij begrijpen dat deze mails verwarring opriepen. In deze nieuwsbrief geven we uitleg.

De e-mailberichten zijn verzonden vanuit een systeem dat Optitrade Social Media gebruikt. Via dit systeem plaatsen we – als u hiervoor toestemming geeft – advertenties van leveranciers via uw Facebookbedrijfspagina en/of Instagramaccount.

Deze advertenties worden gesponsord door leveranciers waarmee u samenwerkt en hebben als doel meer traffic naar uw winkel te genereren. Voorafgaand aan de publicatie hebt u altijd de mogelijkheid de content in te zien en eventueel te weigeren.

Deze functie kan alleen tot stand worden gebracht met behulp van het systeem Bundr. Om de koppeling te activeren, moet een link worden verzonden vanuit het systeem van Bundr naar uw mailaccount.

Helaas is het niet mogelijk deze mail te versturen vanuit het mailsysteem dat Optitrade normaliter gebruikt. Het zijn namelijk standaardmailberichten vanuit Bundr die wij niet kunnen aanpassen en daarom zien ze er anders uit dan u van ons gewend bent.

Het kan zijn dat uw computer het mailaccount van Bundr niet herkent en deze mail markeert als spam. Wij kunnen u verzekeren dat het GEEN SPAM is. Wanneer u een e-mail van Bundr hebt ontvangen, neemt Optitrade Social Media daarover telefonisch contact met u op.

Twijfelt u of de afkomst van een e-mail van Optitrade correct is? Neem dan te allen tijde contact met ons op.

Hebt u verder nog vragen over deze e-mailberichten? Bel dan naar Optitrade Social Media: T. 035 65 68 222.

 

Hieronder kunt u een voorbeeld zien van een mail die verzonden is vanuit Bundr.