+31 (0)30 634 31 32
Inloggen

Inloggen

Log in om direct gebruik te maken van de diverse diensten van Optitrade Retailgroep. Ook verdere informatie over de services en diensten vindt u op de ingelogde omgeving.

Vul hieronder uw gegevens in


Bent u uw inloggegevens vergeten? Neem dan telefonisch contact op met onze helpdesk via 030 - 638 5168.

Wachtwoord vergeten
Annuleren
Middel 1
  • Services
    • Services Optiek
    • Services Audiologie
    • Logistiek Centrum
  • Optiek
    • Onze Opticiens
    • Partners
    • Klant worden
  • Audiologie
    • Onze Audiciens
    • Partners
    • Klant worden
  • Wie we zijn
  • Nieuws
  • Events
  • Promoties
  • Contact
  • Mijn Optitrade
  • Zoek
  • Menu Menu
U bevindt zich hier: Home1 / Voorjaarscampagne 2024 | Hoe je het ook bekijkt!

Voorjaarscampagne 2024 | Hoe je het ook bekijkt

Het gevoel van de campagne

Deze campagne rationale legt de basis voor de campagne, waarin er benadrukt wordt dat de bril die je kiest niet alleen bepaalt wat je ziet, maar ook hoe de wereld jou ziet. Met voorbeelden zoals de effecten van oranje brillenglazen, gepolariseerde glazen en multifocale glazen, wordt de consument bewust gemaakt van de impact van de keuze in brillen op zicht en persoonlijke stijl.

Hoe klanten zichzelf zien en willen presenteren aan de wereld, wordt deels bepaald door de bril of lenzen die ze kiezen. Dit inzicht is van onschatbare waarde voor jou als opticien, omdat jij de eerste stap bent in de reis van de klant naar de perfecte bril die niet alleen hun zicht verbetert, maar ook hun persoonlijkheid weerspiegelt

7,2%* kopende respons.
*Gebaseerd op de voorjaarscampagne van 2023

Deelnemen kan al vanaf € 1.560

VorigeVolgende

Middelen

Basispakket | Specialist pakket | Premium pakket
Verschillende instapmodellen

Voor deze campagne zijn er verschillende pakketten ontwikkeld die aangevuld kunnen worden met additionele middelen mocht hier interesse in zijn. Je kunt al instappen met een basispakket waarbij je maar liefst 24 incentives ontvangt. Onze marketing consultants van Jill Marketing of Loyalty Lab staan voor een gepersonaliseerd advies klaar.

Hoe we de consument verleiden

Dit jaar in een ander jasje! 

Als ondernemer heb je de keuze uit drie verschillende campagne beelden, zodat deze aansluit bij je winkel en zodat de juiste doelgroep aangesproken wordt.

Campagneperiode: 8 april tot en met 25 mei

Uitgangspunt​​
Stimuleren van verkoop van zonnebrillen op sterkte, contactlenzen voor erbij (in de zomer) en het onder de aandacht brengen van die noodzakelijke oogzorg​.​​

​Doelgroep ​​
Wij vinden in jouw eigen klanten bestand de klanten met de grootste koopbehoefte, voor de bril- en lenzendragers. Daarnaast weten wij de juiste (look-a-like) prospects in jouw verzorgingsgebied te bereiken.

Extra cadeau ​​
Specifiek ontworpen voor de optiek en aansluitend bij de campagnes en de tijd van het jaar: de Limited Edition ‘‘SEE YOU at SEE SIDE” summer items. Met in de collectie:  slippers, petten of strand handdoeken. Jij kiest.

VorigeVolgende
123
Inschrijven

We denken graag mee

Optitrade | Elisabeth Weiland-Pap  +31 6 82316004 of Anouk Bruinink  +31 6 12460213
Loyalty Lab | Jouw marketingconsultant 020 799 5046
Jill Marketing | Jouw marketingconsultant 085 201 9711

Liever gebeld worden? Dat kan ook!

Optitrade Retailgroep

  • Optiek
  • Audiologie
  • Business Services
  • Consumer Services
  • IT Services
  • Logistiek Centrum

Overige pagina’s

  • Wie we zijn
  • Klant worden
  • Nieuws
  • Nieuws & events
  • Contact
  • Privacy statement

Adresgegevens

Weg der Verenigde Naties 1
3527 KT UTRECHT

 Contactgegevens

+31 (0)30 634 31 32
info@optitrade.nl
© Copyright 2025 - Optitrade Retailgroep
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Mail
Scroll naar bovenzijde