Een eindejaarspiek in uw omzet?

Het einde van het jaar is hét moment om uw klanten voor de laatste keer in het jaar te verleiden om naar uw winkel te komen met mooie aanbiedingen, ze gewoon een gelukkige kerst te wensen en ze te bedanken voor hun loyaliteit.

Dat is niet alleen leuk voor de klanten, maar ook nog eens goed voor u. Met een gemiddelde kooprespons van 8% op deze campagne sluit niet alleen de klant het jaar af met een mooie nieuwe bril, maar ook u met een eindejaarspiek in de omzet. Klant blij, u blij. Dus schrijf u snel in voor de eindejaarscampagne.

All I want

Zeggen wij kerst, dan hoort u vast Mariah Carey. Als u het niet al zelf neuriet bij de eerste sneeuw, dan draait Sky Radio het wel voor u. Muziek voor onder de dennenboom, volgehangen met Engelenhaar, glitters en zorgvuldig bij elkaar gespaarde kerstversiering. Wij genieten daar elk jaar weer van. En daarom hangen wij tijdens kerst graag de slingers op. Dus koopt u rond de kerst** bij ons een complete bril of contactlenzen*, dan krijgt u van ons twee unieke kerstornamenten cadeau. Dit zijn Limited Edition Vondels, die speciaal voor u zijn ontworpen. Die vindt u echt nergens anders. Wat valt er dan nog meer te willen deze kerst?

*Met ‘rond Kerst’ bedoelen wij 21 november tot en met 24 december.

Vondels

Voor deze eindejaarscampagne zijn we de samenwerking aangegaan met Vondels Amsterdam. Dit bedrijf maakt glazen ornamenten voor in de kerstboom. Elk ornament is uniek. Vondels Amsterdam is een bekend merk met een grote fanbase. Zo leveren ze o.a. aan de Bijenkorf en hebben ze toffe samenwerkingen met onder meer het Van Gogh Museum, PostNL en het Rode Kruis. En nu mogen wij voor de zelfstandige opticiens in Nederland een samenwerking realiseren.

Bestel de campagne en verras uw klanten met een uniek kerstgeschenk

U ontvangt 72 limited-edition Vondels om aan uw consument te geven bij aankoop van een bril/contactlenzen tijdens de feestelijke maand december.

Doel
Bestaande en nieuwe klanten verleiden om naar uw zelfstandige winkel te komen.

Werking
Koopt de klant een complete bril of een contactlenzenpakket tijdens de campagneperiode? Dan geeft u twee Vondels cadeau.

Selectie
Leeftijd: 18 – 75 jaar
Laatst gekocht: tussen de 12 maanden en 72 maanden geleden
Geslacht: M/V/O
Uitsluiten: alle brilaankopen in de afgelopen 12 maanden

De middelen
Voor deze campagne zijn o.a. de volgende middelen beschikbaar:

  • Direct Mail
  • POS Pakket (raamsticker, stoepbordposter, counterdisplay)
  • eDM flow (2x)
  • Advertentie voor in lokale krant
  • Online banners
  • Mobiele voucher

Inschrijven?

Inschrijven voor deze campagne kan vanaf 5 oktober 2022. Log in op www.openmarketingplatform.nl om uw bestelling in te vullen.

Belangrijke data:

Looptijd campagne: 21 november t/m 24 december 2022
Matdatum DM: 25- 26 november 2022
Inschrijfperiode: t/m 24 oktober 2022 (Vol is vol)