+31 (0)30 634 31 32
Inloggen

Inloggen

Log in om direct gebruik te maken van de diverse diensten van Optitrade Retailgroep. Ook verdere informatie over de services en diensten vindt u op de ingelogde omgeving.

Vul hieronder uw gegevens in


Bent u uw inloggegevens vergeten? Neem dan telefonisch contact op met onze helpdesk via 030 - 638 5168.

Wachtwoord vergeten
Annuleren
Middel 1
  • Diensten
    • Optiek
    • Audiologie
    • Logistiek Centrum
  • Onze deelnemers
  • Leveranciers
  • Nieuws
  • Events
  • Promoties
  • Contact
  • Inloggen Mijn Optitrade
  • Zoek
  • Menu Menu
U bevindt zich hier: Home1 / Oogmeetweken 2024
Inschrijven

Oogmeetweken 2024

Het gevoel van de campagne

Met deze campagne moedigen we mensen uit jouw omgeving aan om jaarlijks in september hun ogen te laten meten.

Waarom september? Omdat het de perfecte tijd is om jezelf een ‘zichtcheck’ cadeau te doen voordat de donkere dagen aanbreken. In de herfst, wanneer de dagen korter worden en het natuurlijke licht afneemt, kunnen zelfs kleine veranderingen in het zicht plotseling opvallen

Door het aanbieden van een regelmatige oogmeting, kunnen eventuele veranderingen in het zicht bij jouw consument worden opgemerkt en kunnen passende maatregelen worden genomen.

7,2%* kopende respons.
*Gebaseerd op de Oogmeetweken van 2023

Deelnemen kan al vanaf 2 complete brillen!

VorigeVolgende

Middelen

Basispakket | Specialist pakket | Premium pakket | Huis aan Huis pakket
Verschillende instapmodellen

Voor deze campagne zijn er verschillende pakketten ontwikkeld die aangevuld kunnen worden met additionele middelen mocht hier interesse in zijn. Je kunt al instappen met een basispakket waarbij je 20 incentives ontvangt. Onze marketing consultants van Jill Marketing of Loyalty Lab staan voor een gepersonaliseerd advies klaar.

Hoe we de consument verleiden

Ludiek cadeau om weg te geven.. 

Bij deelname ontvang je voor jouw klanten 25 cadeaus om weg te geven. Je heb de keuze uit een powerbank of stevige paraplu.
Pssst. Een cadeau loont. Onderzoek toont aan dat de conversie van een consumentencampagne significant verhoogd wordt, als de afzender de ontvanger beloont met een cadeau

Uitgangspunt​​
Bestaande én nieuwe klanten naar jouw winkel trekken voor een oogmeting, en het onder de aandacht brengen van die noodzakelijke oogzorg. Meer traffic, meer contactmomenten en meer verkoopmogelijkheden. ​​

​Doelgroep ​
Wij vinden in jouw eigen klanten bestand de klanten met de grootste koopbehoefte, voor de bril- en lenzendragers. Daarnaast weten wij de juiste (look-a-like) prospects in jouw verzorgingsgebied te bereiken.​

Extra cadeau ​​
Specifiek ontworpen voor de optiek en aansluitend bij de campagnes van het jaar: de Limited Edition ‘I SEE POWER powerbank en We love eyes paraplu. Jij kiest!

Campagneperiode: 2 september t/m 12 oktober
Inschrijven

We denken graag mee

Optitrade | Elisabeth Weiland-Pap  +31 6 82316004 of Anouk Bruinink  +31 6 12460213
Loyalty Lab | Jouw marketingconsultant 020 799 5046
Jill Marketing | Jouw marketingconsultant 085 201 9711

Liever gebeld worden? Dat kan ook!

Optitrade Retailgroep

  • Over ons
  • Diensten
  • Mijn Optitrade
  • Optiek
  • Audiologie
  • Logistiek Centrum

Overige pagina’s

  • Nieuws
  • Events
  • Contact
  • Privacy statement

Adresgegevens

Weg der Verenigde Naties 1
3527 KT UTRECHT

 Contactgegevens

+31 (0)30 634 31 32
info@optitrade.nl
© Copyright 2025 - Optitrade Retailgroep
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Mail
Scroll naar bovenzijde