Oogmeetweken 2025
Het gevoel van de campagne
De Oogmeetweken zetten jouw expertise in de schijnwerpers. Een gratis oogmeting is meer dan een actie – het is een krachtig signaal van kwaliteit, precisie en persoonlijke aandacht. Ideaal om je vaste klanten te verrassen én nieuwe klanten over de drempel te trekken.
Jij doet waar je goed in bent. Wij zorgen voor landelijke zichtbaarheid. Zo maken we samen van deze campagne een succes, in jouw winkel én daarbuiten.
Campagne periode: 1 september 2025 t/m 4 oktober 2025.
Middelen
Voor deze campagne zijn er verschillende offline en online middelen ontwikkeld die aangevuld kunnen worden, mocht hier interesse in zijn. Onze marketing consultants van Jill Marketing of Loyalty Lab staan voor een gepersonaliseerd advies klaar.
Hoe we de consument verleiden
Incentives specifiek ontworpen voor de optiek en aansluitend bij de campagnes en de tijd van het jaar zoals, de Travel Case of de Oogmeetweken powerbank of paraplu verbeteren de klantbeleving zonder direct de prijzen te verlagen. Deze benadering vergroot de waarde van het aanbod, versterkt de klantenbinding en creëert positieve associaties met jouw winkel. Hiermee kun je jezelf onderscheiden van concurrenten en een persoonlijke connectie met klanten opbouwen. Het draait hierbij om het creëren van een memorabele en positieve ervaring in plaats van alleen om kortingen.
Call 2 action: Bij besteding van
We denken graag mee
Optitrade | Marijn Eisink +31 (0)6 51 38 06 55 of Dimitri van der Zijden +31 (0)6 44 07 93 88
Loyalty Lab | Jouw marketingconsultant 020 799 5046
Jill Marketing | Jouw marketingconsultant 085 201 9711