Alcon – maak kennis met de ster van de PRECISION1™ campagne.

Kijk niet verrast op wanneer u de komende weken en maanden
de marketingcampagne voor PRECISION1™ overal ziet opduiken: van 21 juni tot september bereikt Alcon de consument namelijk zowel via fysieke als digitale kanalen!

De ster van de videocampagne? Een toffe dame, die net als onze consument op zoek is naar langdurig comfort en voluit leeft met PRECISION1™. Zij werd als winnaar van onze wedstrijd uit alle inschrijvingen geselecteerd, en zag haar droom werkelijkheid worden dankzij onze PRECISION1™. Dat deed ze overigens niet alleen: ze kreeg hulp van niemand minder dan influencer Kimberly Fransens!

Aan de hand van deze video en een reeks originele advertenties leiden ze zo nieuwe lensdragers naar uw zaak!

Bekijk hier de video.

Online mediacampagne + all-in POS-materiaal = verkoop en winst

Alcon roept op om de handen in elkaar slaan om het maximale uit deze campagne te halen. Zij zorgen ervoor dat consumenten die op zoek zijn naar PRECISION1™ daglenzen uw zaak binnenstappen. En u zorgt in uw zaak voor herkenning dankzij opvallende promotiematerialen en een eyecatcher van een etalage.*

Plaats het promotiemateriaal onder andere bij de kassa en op de route van de ingang tot aan de toonbank: zo zorgt u voor maximale zichtbaarheid in uw optiekzaak. Denk ook aan de wachtruimte of de plaats waar de lensaanpassingen gebeuren: gericht en opvallend POS-materiaal haalt geïnteresseerde klanten beslist over de streep.

 

PRECISION1™ is er speciaal voor brildragers en bestaande lensdragers op zoek naar langdurig comfort¹: het is dé starterlens waarmee u blijft doorgaan!

Meer informatie? Neem gerust contact met uw accountmanager van Alcon op om de verkoop van PRECISION1™ in uw zaak verder te bespreken.