De nationale voorjaarscampagne 2023 in samenwerking met alle top-leveranciers in optiekland ondersteund zelfstandig retail.

Door middel van #datamarketing brengen wij de zomer in huis bij zéker 1 miljoen mensen:

  • 530.000 Impressies via LINDA, VOGUE, Libelle naar de storelocator op ziehoor.nl
  • 231.000 Magazines
  • 136.000 Emails (eDM)
  • 78.800 Direct Mails
  • + Ontelbaar veel social media posts, advertenties, mobiele vouchers, landingspagina’s.

Door de unieke incentive in samenwerking met Marie-Stella-Maris is de verwachte #kooprespons maar liefst 7,2%!

We maken mensen blij. Geven het zomerse gevoel. En daar hoort een goede zonnebril, op sterkte of in combinatie met contactlenzen bij. Voor de beste oogzorg (je hebt maar 1 paar ogen) kies je i.p.v. grootretail dus voor de kwaliteit van de lokale opticien.

Dat gevoel in een notendop. ZO’N ZIN IN ZOMERS
Reizen | Ontdekken | Ruiken | Zien | Ervaren

Beloon uw klanten dit voorjaar!

Speciaal voor deze voorjaarscampagne zijn we een samenwerking aangegaan met het premium merk Marie-Stella-Maris. Er is een uniek giftset ontworpen voor alle consumenten die in de campagneperiode een bril en/of lenzen aanschaffen.
De set heeft een waarde van € 49,95. De duurzame producten worden geleverd in een verpakking die geheel in stijl is van de voorjaarscampagne. – “Wij bedienen de mensen die zichzelf goed willen verwennen, elke dag weer. Ze geven de voorkeur aan goed ontworpen producten, waarbij ze kiezen voor kwaliteit boven kwantiteit. Daarom geven wij deze unieke set cadeau.”

Wat ontvangt u? | Zo’n Zin optiek-giftsets:

  • Bodycream
  • Roomspray
  • Bodywash
  • Per doos van 20 stuks: 2 gratis! Excl. Verzendkosten.

Nu voor: € 360
Ter waarde van: € 999

Bestel via:
Mail retailmarketing@optitrade.nl
Of contacteer uw marketingconsultant