Eerste hulp bij thuiswerk – HOYA verruimt 2e bril aanbod

We verplaatsen onze werkomgeving massaal naar thuis. De keerzijde: na een dag turen op een beeldscherm spelen ze vaak op: klachten als een stijve nek, pijnlijke schouders en vermoeide ogen. Helemaal als u uzelf achter een geïmproviseerd bureau in bochten moet wringen om het scherm scherp te zien.

Brillenglazen die meewerken
HOYA biedt eerste hulp bij thuiswerk door verruiming van het WORKSTYLE 2e bril aanbod. Dit houdt in dat (1) dit aanbod gedaan kan worden tot 1 september, (2) vrijwel alle multifocale glazen als 1e paar gekozen kunnen worden, (3) dit aanbod ook geldt voor klanten die vanaf januari 2018 een nieuwe multifocale bril kochten, waarbij de eerdere bril als 1e paar geldt.

Interesse?
Neem dan contact op met één van de contactpersonen:
Maarten Werrelmann, National Sales Manager, mob. 06-21553241
Joost de Jong, Key Account Manager, mob. 06-10919626
Arie Beckers, Account Manager Zuid / West, mob. 06-30570785
Hizkia van Buiten, Account Manager West, mob. 06-51812912
Tanja Ursem, Account Manager Noord / Oost, mob. 06-23431216
Bas Wijnen, Account Manager Zuid / Midden, mob. 06-52717852