Nieuw: de Optiek Monitor!

Start: augustus 2020

Dé manier om (nog) succesvoller te worden, is leren van elkaar. Het vergaren en delen van kennis over wat er in de markt en bij collega’s gaande is, geeft inzicht. En op basis van dat inzicht kunt u de beste strategie voor uw winkel bepalen.

Afgelopen jaar heeft Optitrade een pilot gedraaid met 6 ondernemers, in samenwerking met INretail. We constateerden dat er behoefte bestaat om gezamenlijk naar cijfers en kansen te kijken. De samenwerking tussen Optitrade, aangesloten partners én u als klant van Optitrade, biedt de uitgelezen kans om dit te realiseren. We doen dat met onze splinternieuwe Optiek Monitor.

 

Hoe werkt het?

Wanneer u deelneemt aan de Optiekmonitor vullen we maandelijks een aantal bedrijfs-gerelateerde cijfers in en creëren we voor u een persoonlijk dashboard. Dit bespreken we 1 op 1 met u. Het dashboard geeft een zuiver beeld van de resultaten van uw onderneming ten opzichte van de resultaten van collega’s die eveneens aangesloten zijn bij de Optiekmonitor.

Door met u de verschillende cijfers te bespreken en openheid van zaken te geven, kunt u waardevolle kennis meenemen in uw bedrijfsvoering.

 

Bijeenkomsten

Deelnemers van de Optiek Monitor zullen viermaal per jaar bij elkaar komen. Tijdens deze bijeenkomsten bespreken we opvallende trends en hoe we hiermee kunnen omgaan. Ook is er ruimte om te sparren en informatie en ervaringen uit te wisselen.

We bespreken met u de veranderingen in de markt en we delen succesverhalen.

 

Vertrouwelijk

Uiteraard gaan wij vertrouwelijk met uw cijfers om! Ze worden enkel gebruikt binnen de Optitrade Optiek Monitor. De individuele cijfers worden alleen doorgegeven aan de ondernemer zelf. Tijdens de te plannen bijeenkomsten kunt u deze indien gewenst met andere deelnemers delen, zodat u van elkaar kunt leren.

 

Interesse en/of vragen?

Laat het weten via optiekmonitor@optitrade.nl