Advertenties van leveranciers geplaatst via Optitrade Social Media

In april zijn diverse advertenties ingezet via Optitrade Social Media op Facebook en Instagram door onder meer Marcolin voor o.a. de merken Swarovski, GUESS en Adidas. De advertenties worden uitgezet via het Optitrade Social Media Leveranciersplatform en bevatten altijd teksten die uw volgers oproepen om langs te komen in uw winkel. Op die manier genereert de leverancier traffic voor uw winkel en krijgen zij exposure voor een bepaald product en of merk. Een win win situatie dus! We zien in de resultaten dat deze campagnes door duizenden en bij sommige campagnes zelf door meer dan een miljoen mensen bereiken.

Er worden alleen advertenties geplaatst bij opticiens en of audiciens die aangesloten zijn bij Optitrade Social Media in de leveranciersportal. Voor de klanten die meedoen met een standaard abonnement met de wekelijkse berichtenservice is deze koppeling er automatisch, tenzij u specifiek heeft aangegeven dat u geen advertenties wilt ontvangen van leveranciers. Daarnaast zijn er winkels die geen standaard abonnement hebben, maar die een leverancier wel advertenties wil aanbieden. Deze winkels worden dan gebeld door Optitrade Social Media met de vraag of dat ze in het leveranciersplatform mogen worden geplaatst. Zij ontvangen niet de wekelijkste berichten en betalen ook geen abonnementskosten. Wanneer er een advertentie wordt uitgezet via uw Facebookpagina of Instagramaccount ontvangt u daar automatisch een mailbericht over. Daarbij worden er selecties gemaakt in samenwerking met de leverancier, zodat de advertenties aansluiten bij uw merkenassortiment. De leveranciers kiest zelf de winkels waar de advertenties worden uitgezet.

Bent u leverancier en wilt u meer weten over adverteren via Optitrade Social Media? Neem dan contact met ons op via marcom@optitrade.nl.