Optitrade Reclame en Marketing (ORM)

Via ORM kunt u uw doelgroep een aantal keren per jaar bereiken en uw winkel in de schijnwerpers zetten; ook met een kleiner budget! Het afgelopen halfjaar heeft ORM een groot aantal kant-en-klare campagnes voor zelfstandige opticiens ontwikkeld:

  • SALE (in januari)
  • Wintersport (in februari)
  • Lenzen (in maart)
  • Computerbril (in april)
  • Zonnebrillen & Daglenzen (in mei)
  • Reservebril/zonnebril op vakantie (in juni/juli)
  • kopje koffie (kennismaking)

Gun uzelf onze campagnes; dat bespaart u veel tijd en inspanning.

Meer weten?

Wilt u meer weten over de mogelijkheden en het aantal contactmomenten optimaliseren? Aarzel dan niet en neem vrijblijvend contact met ons op.

Direct contact voor ‘bestellen’ acties en vragen:
Accountmanagers Optitrade (Bas Huismans en Jeroen de Wit).


Afdeling Marketing en Communicatie via
T. +31 (0)30 634 31 32/marcom@optitrade.nl.