Optitrade Social Media volop in ontwikkeling

De afgelopen maanden is Optitrade Social Media druk bezig geweest met het aansluiten van opticiens voor het nieuwe leveranciersadvertentie-portaal genaamd Bundr. Inmiddels zijn er al ruim 300 opticiens en audiciens aangesloten. Op dit moment zijn we druk in gesprek met diverse leveranciers over de inzet van advertenties op het platform. Sommige van hen gaan binnenkort zelfs al starten. Zo heeft bijvoorbeeld Marcolin een aantal advertenties op de planning staan voor de merken Tod’s, Moncler, MaxMara en Adidas Sport. Ook Johnson & Johnson zal binnenkort een advertentie plaatsen via Optitrade Social Media over de Acuvue Oasys. Daarnaast is bij veel opticiens bekend dat Eschenbach binnenkort ook gaat starten met advertenties. De opticiens die van bovengenoemde leveranciers een advertentie krijgen zullen hier binnenkort een bericht over ontvangen.

Nog even de voordelen op een rij:

  • U ontvangt gratis advertenties van leveranciers waar u mee samenwerkt. De advertenties zullen worden getoond uit naam van uw bedrijfsfacebook-pagina en/of Instagramaccount.
  • Er zijn geen kosten verbonden aan deelname voor de opticiens en audiciens. Uw leverancier sponsort de advertenties voor u.
  • De advertenties hebben als doeleinde traffic generen naar uw winkel voor een specifiek merk. Met de advertenties vergroten wij uw online zichtbaarheid in uw regio, waardoor meer klanten de weg naar uw winkel weten te vinden.
  • U hoeft zelf niks te doen. De advertenties worden automatisch geplaatst. U krijgt altijd een voorbeeld te zien van de advertentie voordat deze geplaatst wordt. Als u niet wilt dat de advertentie geplaatst wordt, dan kunt de advertentie afkeuren. Deze zal dan niet worden geplaatst.
  • U kunt op elk gewenst moment opzeggen.