Verkoop tips aan audiciens tijdens de gedeeltelijke lockdown periode

Het coronavirus treft ons allemaal! Uiteraard staat de gezondheid van ons allen bovenaan, echter hebben we ook economische gevolgen en maken velen van ons zich zorgen of je straks nog werk hebt, hoe je financieel rondkomt en over de voortgang van het bedrijf.

Deze zorg kunnen wij u helaas niet afnemen. Wel kunnen we de handen ineen slaan om elkaar zo goed mogelijk te helpen in deze lastige periode.

Bij Hoorexpert hebben we goed nagedacht over hoe wel elkaar zoveel mogelijk kunnen ondersteunen.

Wij merken zelf de laatste dagen dat de vraag naar telefoons voor slechthorende aanzienlijk toeneemt nu veel ouderen niet bezocht kunnen worden.

Ook merken we dat de vraag naar TV systemen toeneemt om het nieuws beter te kunnen volgen.

Zo maar 2 productgroepen die relatief eenvoudig ingezet kunnen worden om juist nu een stukje van het omzetverlies goed te kunnen maken nu de verkoop van hoortoestellen nagenoeg stil ligt.

Ook is deze periode goed te gebruiken om de klanten te informeren over de veiligheid in huis te kunnen verbeteren met brand-, deurbel- en telefoonsignalering via een wek en waarschuwingssysteem, waardoor er ook een stukje omzet op langere termijn gerealiseerd kan worden.

Wat kunt u doen in deze periode en hoe kan Hoorexpert u daarbij ondersteunen?

Telefoons voor slechthorenden zijn eenvoudig aan de klanten te verzenden, waardoor u geen persoonlijk contact hoeft te hebben. Met name van de Scalla serie hebben we een redelijke voorraad. Deze zijn te bestellen via bestellen@hoorexpert.nl

  • Hoorexpert zal bovenstaande visual ook op social media plaatsen en kan waar nodig telefonisch ondersteunen bij de installatie.

Sonumaxx TV systemen hebben we ruim op voorraad. De TV systemen komen voor vergoeding in aanmerking. U kunt hiervoor een aanvraag indienen. Uiteraard heeft u hiervoor wel de juiste gegevens nodig, zoals een recent audiogram en een triage voorschrift of recept. Kijk hier voor meer informatie over de vergoedingsvoorwaarden.

  • Hoorexpert levert de TV systemen rechtstreeks aan de klant en begeleid de installatie telefonisch met de klant.
  • U ontvangt uw gebruikelijke provisie over de geleverde producten.
  • Hoorexpert zal bovenstaande visual ook op social media plaatsen.

Wek- en waarschuwing hebben we ook voldoende op voorraad. W&W systemen komen ook voor vergoeding in aanmerking. U kunt hiervoor een aanvraag indienen. Uiteraard heeft u hiervoor wel de juiste gegevens nodig, zoals een recent audiogram en een triage voorschrift of recept. Kijk hier voor meer informatie over de vergoedingsvoorwaarden op.

  • Dit zal echter altijd bij de klant thuis geïnstalleerd worden door onze monteurs, wat op dit moment uiteraard niet mogelijk is.
  • Toch is dit een goed moment om uw klanten juist nu hierover te informeren via bijvoorbeeld een mailing.
  • Bijgesloten vind u een concept mailing welke u naar uw klanten kunt sturen.
  • Alle aanvragen worden ook in deze periode door ons in behandeling genomen.
  • Indien wij nog niet mogen/kunnen installeren, sturen we de producten alvast naar de klant met een begeleidend schrijven dat we de installatie werkzaamheden op een nader te bepalen moment zullen uitvoeren.
  • U ontvangt uw gebruikelijke provisie.
  • Bekijkt u gerust onze webinar met extra uitleg over onze werkwijze.
  • Hoorexpert zal bijgevoegde visual op social media plaatsen.
  • Ook kunt u gebruik maken van de informatie film.

Meer informatie?

T: 0031-(0)345-632393

E: info@hoorexpert.nl