Audiologie Marathon 2022

16 mei 2022

Richard van Hooijdonk

Als futurist, keynotespreker en trendwatcher is Richard van Hooijdonk een autoriteit op het gebied van opkomst van nieuwe technologieën. Hij heeft meerdere chip-implantaten, omdat hij de toekomst ook zelf wil beleven. Zijn inspiratie sessies zijn door meer dan 550.000 mensen bijgewoond en daarnaast is hij een regelmatige gast bij televisie en radio programma’s.

Met zijn internationale researchteam onderzoekt hij trends op het gebied van robotica, drones, zelfrijdende systemen, 3D & 4D printing, sensoren, blockchain, quantum computing, neurotech, biotech, platforms en augmented & virtual reality. Samen met kunstmatige intelligentie zorgen deze technologieën voor baanbrekende mogelijkheden, maar ook voor uitdagingen en bedreigingen voor mensen, bedrijven en overheden.

Miriam de Bruin

Miriam de Bruin, 52 jaar en woonachtig in Amersfoort. Haar hart gaat gaat sneller kloppen van retail en dan vooral op het gebied van ‘Formule’ en ‘Marketing’.  Vandaar dat ze al menig  franchise organisatie op haar CV heeft staan, zoals DA, Welkoop/Boerenbond en Formido. De afgelopen vijf  jaar is ze werkzaam bij Hubo Bouwmarkten en sinds vorig jaar mag ze zichzelf zelfs Algemeen Manager noemen. “Ik geloof er in dat zelfstandig ondernemers een goede plek kunnen veroveren en behouden naast grote landelijke spelers. Mijn passie is om ondernemers daarbij te helpen en te ondersteunen, zodat zij zich kunnen focussen op hun vakmanschap en hun klanten. Graag deel ik mijn ervaringen hoe je je als zelfstandig ondernemer staande houdt naast grote landelijke spelers tijdens de Optitrade Audiologie Marathon.”

Joost Schravendeel

Joost is sinds zijn zeventiende ondernemer. Door de jaren heen heeft hij zich altijd gericht op het bouwen en vermarkten van online concepten. In 2012 kwam hij voor het eerst in aanraking met de wereld van hoortoestellen en richtte hij Hoortoestellen.nu op. De eerste vergelijkingssite van hoortoestellen en audiciens in Nederland. In 2014 richtte hij mede Oogvoorooren.nl op met het idee om de aankoop van hoortoestellen makkelijker en transparanter te maken. In zijn rol als CMO is hij verantwoordelijk voor groei in alle markten en uitbreidingen van het online platform.