Inschrijfperiode verlengd

Goed nieuws! De inschrijfperiode voor deze campagne is verlengd tot en met 17 maart.

Zo’n zin in zomers

Reizen | Ontdekken | Ruiken | Zien | Ervaren

Het gelukzalige gevoel dat je overvalt, precies op het moment dat de zon doorbreekt. Een opgeruimd gemoed, we kennen dat allemaal. Ineens ziet het leven er rooskleurig uit. Geuren lijken tastbaar. Mogelijkheden te over. Het licht danst of is dat verbeelding? Geen wonder dat jong-en-oud eropuit trekt. Dingen doen; reizen in binnen- of buitenland. Zorgeloos op naar de horizon. Dát gevoel in de notendop? Zo’n zin in zomers.

Doel van de campagne

Het doel van deze campagne is het stimuleren van de verkoop van (extra) merkzonnebrillen en daglenzen. De consumenten worden geattendeerd op deze aantrekkelijke actie zodat zij nog voor de vakantieperiode gemotiveerd worden om bij de zelfstandige opticien te kopen! De campagne is gericht op de thema’s: Fashion, Lifestyle en Fomo (Fear of missing out).

De doelgroep 

Deze campagne is gericht op bestaande klanten en zowel in te zetten voor bril- als contactlensdragers.

Selectiecriteria

  • Leeftijd: 16 t/m 80 jaar
  • Laatst gekocht: tussen de 6 maanden en 78 maanden geleden
  • Geslacht: M/V/O

Uitsluiten: alle brilaankopen in de afgelopen 12 maanden
Uitsluiten: alle lensaankopen in de afgelopen  6 maanden

Campagnemiddelen

We hebben diverse doelgerichte communicatiemiddelen ontwikkeld waarmee u klanten in uw omgeving bereikt. Deze bieden we aan in overzichtelijke pakketten, die onderling verschillend zijn in aantallen, online en offline communicatie en de prijs.

De campagnemiddelen zijn:

  • DM-kaarten
  • Tabloid
  • Online direct mails (eDM)
  • Online banner
  • POS-pakket
  • Advertentie
  • Landingspagina
  • Advertentiemogelijkheden via Nationale Media (Linda, NOUVEAU, Flair, Libelle, Vogue)

Last but not least is er een bijzondere incentive aan deze campagne gekoppeld.

Deze campagne wordt mede mogelijk gemaakt door een aantal optiekleveranciers.

Verras uw klanten met een uniek Marie-Stella-Maris giftset

Speciaal voor deze campagne zijn we de samenwerking aangegaan met het bekende duurzame merk Marie-Stella-Maris. Zij hebben een uniek giftset ontworpen voor alle consumenten die gedurende de campagneperiode een bril en/of lenzen aanschaffen bij een van de deelnemende opticiens. De set bestaat uit een body-cream, body-scrub en roomspray (t.w.v. €49,95). De producten worden geleverd in een verpakking die geheel in stijl is van deze Zo’n Zin Campagne.

U kunt nu inschrijven!

Inschrijven voor deze campagne kan tot en met 14 maart 2023 via www.openmarketingplatform.nl.

Wilt u meer informatie over de campagne? Laat het ons weten!

Liever direct contact met één van de Marketing Consultants? Neem dan contact op met Niels van den Akker van Loyalty Lab (+31 61 172 59 82) of Jeroen de Wit van Jill Marketing (+31 63 102 57 36).

De eerste 50 winkels die aanmelden ontvangen de geurstokjes 500 ml No.12 Objets d’Amsterdam van Marie-Stella-Maris cadeau voor in de winkel.

Over Marie-Stella-Maris

ENJOY
Marie-Stella-Maris is een Nederlandse sociale onderneming met een missie. ‘Toegang tot schoon water en hygiëne voor iedereen, wereldwijd!’ Met de verkoop van mineraalwater, body care en luxe huisparfums, dragen zij hieraan bij. De luxe body care producten zijn gemaakt met ingrediënten van natuurlijke oorsprong, de geuren onderscheidend en uniseks, en al de producten ontwerpen we met oog voor detail.

REFILL
Om de impact op het milieu te beperken, richten zij zich op het ontwikkelen van duurzame refill verpakkingen. Navullen betekent minder verpakkingsmateriaal, minder afval én minder CO2-uitstoot. Navullen is dus beter voor de planeet, maar ook beter voor de portemonnee.

CONTRIBUTE
Met uw aankoop draagt u bij. Structureel gaat een deel van hun omzet naar duurzame waterprojecten. Sinds de oprichting in 2011 hebben ze inmiddels €1.800.000 bijgedragen. Hiermee kunnen ze al 85.000+ mensen helpen aan toegang tot schoon water. Ze streven ernaar om vóór 2026 minstens 100.000 mensen te hebben bereikt.

Waarom we samenwerken met Marie-Stella-Maris

Sociale impact: aankopen dragen direct bij aan de sociale missie van Marie-Stella-Maris: schoon drinkwater en hygiëne voor iedereen.

Premium merk: de luxueuze essentiële producten zijn goed voor het welzijn, lichaam en geest, en bieden een premium ervaring.

Clean Beauty: De producten van Marie-Stella-Maris zijn geformuleerd met zo min mogelijk ingrediënten, waarvan 96% van natuurlijke oorsprong.

Uniek categorieaanbod: natuurlijk mineraalwater, natuurlijke lichaamsverzorging en luxe huisparfums.

Duurzame verpakkingen & refills: ze ontwikkelen verpakkingen die bij voorkeur 1) navulbaar zijn 2) gemaakt zijn van duurzame en/of gerecyclede materialen, 4) ethisch en/of lokaal verkregen zijn, 5) geproduceerd zijn met een lage CO2-uitstoot.