Een unieke brilverzekering?

Samen met Harmony Financial Services (HFS) hebben wij Zekerzien ontwikkeld. Zekerzien is een unieke brilverzekering voor uw consument. De verzekering met een looptijd van 2 jaar levert uw klant zekerheid én voordeel op.

HFS is de ontwikkelaar van de verzekering en handelt deze ook af. Harmony Financial Services is een toonaangevende specialist op het gebied van het verzekeren van retailproducten. Met Zekerzien zijn alle brillen standaard 2 jaar gratis verzekerd tegen glasbreuk. Deze brilverzekering loopt via zelfstandige opticiens; gemakkelijk, vertrouwd en direct. Zekerzien biedt klanten een extra service en dit zorgt voor extra klantenbinding. Daarnaast zorgt Zekerzien voor een kortere draagtijd, waardoor de omzet wordt verhoogd.

Zekerzien loopt via de opticien. Na schade of diefstal komt de klant direct bij u terug.

Als de klant een schadeclaim zelf met de verzekering moet regelen, is de kans groter dat een nieuwe bril elders wordt gekocht. Zekerzien loopt via de opticien en één telefoontje is genoeg om een akkoord te vragen voor reparatie of vervanging. Daarnaast ontvangen deelnemers een vergoeding voor elke verkochte verzekering. Na vervanging eindigt de verzekering en kan Zekerzien worden geadviseerd voor de nieuwe bril.

Wat kunnen deelnemende opticiens hun klanten bieden met Zekerzien?

  • 75% vergoeding bij glasbreuk of onherstelbare glasschade
  • 75% vergoeding bij vervanging van de bril door onherstelbare schade of diefstal
  • Reparaties aan de bril worden vergoed tot maximaal € 50,-
  • De verzekering loopt via de opticien: gemakkelijk, vertrouwd en direct
  • Bij no-claim krijgt de klant na 2 jaar het premiebedrag terug in de vorm van korting op een nieuwe bril
  • De verzekering is geldig bij alle opticiens die zijn aangesloten bij Zekerzien

Meer informatie?
Neem contact op met Harmony Service Center via T. 010-851 11 81.