De Oogmeetweken gaan direct na de zomer van start!

Bij deelname ontvangt de opticien de limited edition Oogmeetweken-giftsets van Blond Amsterdam inclusief Mok, Bord en Kom, poetsdoek en shopper.

Hype op social media 

Op social media is deze speciale campagne voor zelfstandige opticiens in Nederland ook niet onopgemerkt gebleven. Er werd massaal gereageerd via de social media-accounts van onder andere Blond Amsterdam en mensen zijn op zoek naar winkels die deelnemen aan de Oogmeetweken.

Er is een grote vraag naar deze verzamelitems, waardoor we vaak de vraag krijgen of de mokken ook los te koop zijn of elders verkrijgbaar zijn. Het eenvoudige antwoord daarop is nee. Deze mokken zijn speciaal ontworpen voor de Oogmeetweken en bedoeld om uw binnenkomende klanten als zelfstandige opticien blij te maken. U kunt ze dus als cadeau weggeven volgens uw eigen voorwaarden tijdens de Oogmeetweken bij aankoop van een bril en/of contactlenzen.

Wie maakt dit mogelijk?

Met dank aan de samenwerking met onze top-leveranciers investeren wij in een betaalbare campagne voor u en speciaal ontworpen Blond sets: ZEISS, HollandOpticalCompany, Essilor, Hoya, Optiswiss, Rodenstock, Alcon, CooperVision Specialty EyeCare, Bausch & Lomb, Cooper Vision, Charmant, Marcolin, Bellinger House, Eschenbach, Bobo’s Eyewear, Morel, Luxottica.

Wees er snel bij, want op=op

Inschrijven kan tot uiterlijk 10 augustus

Meedoen en Blond bestellen?

Bent u een zelfstandige opticiens en wilt u graag meedoen? Mail uw bestelling naar via retailmarketing@optitrade.nl.

Wij wensen alle deelnemende opticiens nu al veel succes met de Oogmeetweken!