Essilor -Eyezen Campagne 2022

Bij deze wil Essilor u informeren over de aankomende lokale Eyezen Campagne in 2022. De campagne zal plaatsvinden van 7 februari tot en met 3 april 2022 (week 6 t/m week 13). Het thema dat centraal staat tijdens deze campagne is: Pak zelf de regie. Zie beter. Presteer meer. Met deze lokale campagne kunt u zowel bestaande als nieuwe klanten uitdagen om de controle op zijn of haar digitale leven te pakken. Om deze consumenten te stimuleren een afspraak te maken in uw winkel, kunt u denken aan de volgende call to actions:

  • Nieuwe klanten: Bij aankoop van Eyezen brillenglazen ontvangt de consument 1 Google Nest Mini cadeau.*
  • Bestaande klanten: Wanneer u kiest voor een Crizal SapphireHR coating bij aankoop van Eyezen brillenglazen ontvangt de consument 1 Google Nest Mini cadeau.*

In dit nieuwsbericht vindt u alle informatie die nodig is om deze campagne lokaal zo goed mogelijk in te zetten met Loyalty Lab of uw eigen marketingbureau.

Gratis Google Nest Mini bij Eyezen brillenglazen

De Google Nest Mini is een veelzijdige spraak gestuurde speaker die direct reageert op commando’s via Google Assistant. Een ideale verlenging van de digitale wereld van de consument en een perfecte tool om de regie in eigen handen te houden. Klik hieronder voor de geldende voorwaarden.

Bestelformulier Google Nest Mini’s

Bestellen van de Google Nest Mini’s kan via uw Essilor optiek adviseur of rechtstreeks via het Google Formulier.

  • Bestellen kan eenmalig en tot 17 december 2021.
  • Levering zal plaatsvinden voor aanvang van de campagne. Exacte leverdatum volgt later.

Facturatie zal achteraf plaatsvinden. Inzet van de futures is tevens mogelijk.

Campagne Toolbox

Voor deze campagne stelde Essilor vanaf 22 november a.s. een aantal campagnemiddelen digitaal beschikbaar:

  • DM, E-DM en een Landingspagina
  • Social Media Banners

Campagne assets: KV, logo’s, teksten, campagne richtlijnen

Klik op deze link voor de mogelijkheden om uw lokale campagne in te richten en de daarbij behorende planning.