Nieuwe campagne: 20-20-2; daar red je je ogen mee!

CooperVision Specialty EyeCare en het Oogfonds hebben een gedeelde missie: myopie terugdringen bij kinderen. Om die missie kracht bij te zetten heeft het Oogfonds met steun van CooperVision Specialty EyeCare een bewustwordingscampagne ontwikkeld speciaal voor kinderen en ouders.

Nieuwe campagne: 20-20-2; daar red je je ogen mee!

De campagne gaat 10 juli van start. Ze houden het nog even spannend hoe het er precies uitziet, maar het belooft een superleuke campagne te worden waar ze ook uw hulp bij nodig gaan hebben. Hiervoor is een prachtig pakket samengesteld door CooperVision EyeCare en het Oogfonds met daarin diverse materialen om deze campagne onder de aandacht te brengen.

Unieke samenwerking NEMO Science Museum

Daarnaast is CooperVision Specialty EyeCare samen met het Oogfonds partner van de tentoonstelling ‘Zo te zien’ over het zintuig ‘zien’ in NEMO Science Museum in Amsterdam. De tentoonstelling loopt van 10 juli t/m 31 oktober 2021. Kinderen leren in de tentoonstelling alles over ogen, zicht en natuurlijk hoe belangrijk het is om goed voor hun ogen te zorgen.

Met 50% korting naar ‘Zo te zien’ in NEMO

CooperVision Specialty EyeCare heeft een aantrekkelijke kortingsactie voor jullie klanten. Alle kinderen voor wie in de actieperiode een product van MiSight® 1 day 90 pack, DreamLite MC of MCT of BYO Premium MC of MCT wordt besteld, ontvangen 50% korting op 2 kaartjes voor de tentoonstelling.

 

Hoe werkt de kortingsactie?

Bij iedere bestelling van een van de volgende producten:

  • MiSight® 1 day 90 pack
  • DreamLite MC & MCT
  • BYO Premium MC & MCT

mag u uw klanten blij maken met 50% korting op 2 tickets voor de tentoonstelling ‘Zo te zien’ in NEMO Science Museum, waar CooperVision Specialty EyeCare partner van is. Bij iedere bestelling van een van deze myopie producten ontvangt u separaat van het product een voucher met een unieke code, door de klant te verzilveren op de NEMO-website. Zodra het product ook geleverd is, kan dit samen met de voucher aan de klant worden meegegeven.

Voorwaarde is dat de bestelling wordt geplaatst via myprocornea.nl.

 

De informatie en uitleg over hoe de actie werkt, vindt u ook in de flyer.

Wilt u ook dit pakket ontvangen voor uw winkels? Dan hoort CooperVision Specialty EyeCare graag welke winkels ze een pakket kunnen toesturen. Voor informatie over de kortingsactie kunt u de flyer delen.

 

Voor meer informatie over deze campagne neem contact op met CooperVision Specialty EyeCare.