Widex Remote Care™ : Op afstand, maar toch zó dichtbij!

Persoonlijke aandacht, het leveren van maatwerk en goede nazorg, zijn kernwaarden voor u als audicien. Bovendien is tijdens het aanpasproces en de vervolgafspraken de verbale en non-verbale communicatie uiterst belangrijk. In de situatie waarin we nu verkeren, is dat geen vanzelfsprekendheid meer. Corona houdt ons in de greep en we zullen manieren moeten vinden om onze slechthorende cliënten zo goed als mogelijk te helpen.

Daarnaast kunnen er andere redenen zijn waarom een bezoek aan uw praktijk een probleem is.

Uw klant:

  • gaat voor een langere periode naar het buitenland
  • heeft een probleem in een heel specifieke situatie
  • is bedlegerig of slecht ter been
  • heeft een te drukke agenda

Dan is fijn te weten dat u in alle situaties met Widex Remote Care een mooie aanvulling kunt bieden op uw dienstverlening!

Met Widex Remote Care kunt u op afstand alle typen Widex hoortoestellen (m.u.v. CIC Micro) aanpassen die met Compass GPS zijn te programmeren. Daarbij hebt u via uw computerscherm rechtstreeks verbinding met de mobiele telefoon van uw klant én oogcontact. De Remote Link is de interface die verbinding maakt tussen de hoortoestellen en de mobiele telefoon.

Wilt u meer weten hoe Widex Remote Care u kan ondersteunen uw cliënten te helpen?

Neem dan contact op met uw Widex account manager of met customer service.

Widex B.V.

0182 – 683 800

customerservice.nl@widex.com