Nieuws en Inspiratie
Blijf op de hoogte van het laatste Optitrade-nieuws en schrijf je onderaan in voor onze nieuwsbrief – zo mis je niets!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig updates over inkoopmogelijkheden, marketingstrategieën, retail ondersteuning, e-commercekansen en onze uitgebreide administratie services.
"*" geeft vereiste velden aan
Een snelle blik op EUHA 2022
/OtC – Hearables – micro CIC De trend zit duidelijk in het oor 😉 Bijna elke fabrikant komt met een nieuwe “black edition” ITE. De een juist op heel klein gericht waardoor het cosmetisch onopvallend moet zijn. De ander juist zichtbaar met een duidelijk blik op de trend van earbuds (oordopjes) Accessoires met mooi design […]
Event GN Hearing en Optitrade
/Vorige week was het tijd voor de 66e editie van de EUHA in Hannover. Pim Föster en Silvia Boender waren er dit jaar niet alleen om op de hoogte te blijven van alle trends en innovaties, zie “een snelle blik op de EUHA”, of voor strategische gesprekken met onze partners maar dit jaar gebruikten we […]
ClearVision helpt opticiens slagvaardiger te worden en zo zelfstandig te blijven
/Eind vorig jaar is het bedrijf ClearVision Group opgericht, een nieuw initiatief van drie zelfstandige opticiens: Diederik van der Heijden (Optiek van Wely & Optiek van Dinther, Roosendaal) Tjalle Story (Ophof Opticiens & Audiciens, Hengelo) en Raymond Heunen (Heunen Opticiens, Beek en Geleen). Na een periode van zorgvuldige voorbereiding heeft ClearVision Group met de recentelijke samenvoeging van 9 zelfstandige (optiek)bedrijven […]
Wij zoeken een nieuwe financiële medewerker
/Houd jij van overzicht en duik jij graag in de cijfers? Lees dan snel verder! Ter ondersteuning van onze financiële afdeling zijn wij op zoek naar een ervaren financiële medewerker. Welke functie-eisen wij vragen? – Je hebt HBO werk- en denkniveau; – Je kunt boekhouden; – Je hebt 3 tot 5 jaar werkervaring in een […]
Vertraging levering contactlenzen en vloeistoffen
/Deze zomer lieten diverse mediakanalen en leveranciers u al weten dat er uitdagingen zijn bij het leveren van contactlenzen en vloeistoffen. Het tekort aan grondstoffen, de oorlog in Oekraïne en specifieke omstandigheden bij leveranciers zorgen ervoor dat de levertijden langer zijn dan normaal. Het is een uitdaging waarmee alle leveranciers worden geconfronteerd en bij specifieke […]
Nieuw logo en brand identity voor Morel
/Met trots meldt Morel de nieuwe weder-geboorte van hun merk. Ze hebben een nieuwe visie en strategie. Het nieuwe logo, campagnebeelden, video’s, merchandising materiaal en meer is te downloaden op het Mymorel platform. Morel vraagt al hun klanten om het oude materiaal te verwijderen aan iedereen die hier nog gebruik van maakt. Lees hier meer […]
Molenaar NSF100 Championship en NOIZEZZ bundelen krachten in campagne voor gehoorbescherming
/NOIZEZZ, de fabrikant van gehoorbeschermers, oorstukjes en specials uit Hoofddorp en het Molenaar NSF100 Championship sluiten een partnerschap om aandacht te vragen voor de gevaren van gehoorbeschadiging. Als begeleider van jonge kinderen in de motorsport, weten ze bij de Molenaar NSF100 Cup hoe belangrijk het is dat de jeugd zo vroeg mogelijk bewust wordt gemaakt […]
Silhouette – Met de blik op de toekomst gericht
/SILHOUETTE PAKT DE KLIMAATCRISIS AAN MET INITIATIEVEN OP HET VLAK VAN GROENE ENERGIE EN KOOLSTOFCOMPENSATIE De klimaatcrisis bedreigt het leven zoals we dat kennen. Sinds het begin van de industrialisatie is het klimaat snel veranderd. De planeet warmt op en dat veroorzaakt extreem weer op wereldschaal. Silhouette neemt zijn verantwoordelijkheid tegenover de planeet ernstig. Als […]
Seminaraanbod in Academy CooperVision Specialty EyeCare
/CooperVision Specialty EyeCare heeft mooi nieuws: er is nu ook een seminaraanbod in hun Academy. De volgende seminars, die tijdelijk gratis zijn, staan dit najaar nog voor oogzorgspecialisten op het programma: Wilt u meer weten over de DreamLite® nachtlenzen en ortho-k? Dan is DreamLite® Basis een geschikt seminar voor u. Klik hier voor meer informatie en […]
HOYA campagne najaar en winter
/HOYA biedt voor de komende periode weer een campagne waarin de onderscheidende kenmerken en het profiel van de opticien sterk worden benadrukt. In het 16 pagina’s tellende magazine wordt aandacht besteed aan o.a. oogzorg, mode, brillenglazen en zorgverzekeringen. En, als belonging voor de aanschaf van een bril, een mooie cadeauset met twee sympathieke brilpotjes. Planning, […]