Marcolin: Web Eyewear en Alfa Romeo F1 Team ORLEN

WEB EYEWEAR en Alfa Romeo F1 Team ORLEN gaan vanaf 2022 een meerjarig partnership aan en zullen de hoofdrolspelers zijn van een nieuw avontuur in de Formule 1.

WEB EYEWEAR, sinds 2008 het huismerk van Marcolin, wil zijn internationale bereik vergroten door zijn imago te verbeteren met een nieuwe look en een productieproces dat gebaseerd is op geavanceerde technieken en materialen van uitstekende kwaliteit. Sauber Motorsport, het Zwitserse team dat de aanwezigheid van Alfa Romeo beheert, is één van de slechts tien teams ter wereld die de prestigieuze naam “F1 Team” mogen dragen: in 2022 zet het zijn geschiedenis van innovatie en technologische bekwaamheid kracht bij om op het hoogste niveau te concurreren in een van de geschiedenis van de Formule 1. Deze nieuwe entiteiten hebben aangekondigd dat ze vanaf volgend seizoen samen de hoofdrol zullen spelen en kijken ernaar uit om op het wereldtoneel in de schijnwerpers te staan.

“WEB EYEWEAR heeft de ambitie om een nieuw hoofdstuk van zijn eigen verhaal te creëren, geloofwaardig en consistent met de erfenis van het merk, maar gericht om vooruit te kijken in een wereldwijd scenario” – zegt Fabrizio Curci, CEO & General Manager van Marcolin. “De partnership met Alfa Romeo F1 Team ORLEN is zeker een belangrijke toegevoegde waarde op deze weg. Marcolin is verheugd om samen met een zo belangrijk merk in de Formule 1-wereld te stappen”.

Frédéric Vasseur, Team Principal van Alfa Romeo F1 Team ORLEN, voegt toe: “We zijn verheugd om onze reis met WEB EYEWEAR te beginnen. Hun toewijding aan stijl past perfect bij ons team, een mix van Italiaanse elegantie en Zwitserse precisie, en het is een prestigieus merk waar we trots op zijn om bij ons op het wereldtoneel te hebben. We zijn verheugd om samen met hen een speciale collectie te ontwikkelen en we kunnen niet wachten om deze later dit jaar aan onze fans te presenteren”.

Dankzij de samenwerking tussen WEB EYEWEAR en Alfa Romeo F1 Team ORLEN zal het nieuwe imago van het merk WEB EYEWEAR te zien zijn op de C42-auto’s van het team, de helmen en de pakken van de coureurs Valtteri Bottas en Guanyu Zhou en zal het worden onderstreept door de ontwikkeling van een capsulecollectie met een dynamisch design en hoogwaardige details met zonnebrillen en optische monturen die voortkomen uit een passie voor sport en groot technologisch onderzoek en die in de tweede helft van 2022 verkrijgbaar zullen zijn.

 

Meer informatie: www.marcolin.com