Meer dan 100 inschrijvingen voor de Oogmeetweken!

Ook dit jaar organiseren wij samen met een groot aantal optiekleveranciers de Oogmeetweken. Inmiddels hebben meer dan 100 winkels zich aangemeld voor deze mooie campagne,  die speciaal ontwikkeld is voor alle zelfstandige opticiens in Nederland.

Alle consumenten die in de periode van 29 augustus tot en met 1 oktober een bril of contactlenzenpakket aanschaffen bij een van de deelnemende winkels ontvangen een limited Blond Amsterdam Giftset. Dit jaar is er gekozen voor een ontbijtset (bord, kom en mok) met brillenpoetsdoek verpakt in een bijpassende shopper.

Het campagnemateriaal met de slogan “Scherp Zicht? Zeker weten!” wordt op allerlei manieren via de opticiens richting de consumenten gecommuniceerd. Op die manier worden consumenten gemotiveerd om naar de winkel te komen voor een oogmeting of om direct iets nieuws te kopen.  Want een nieuwe aankoop is natuurlijk extra leuk als ze daarbij de vrolijke Blond Amsterdam set ontvangen! Achter de schermen worden de laatste puntjes op de i gezet, zodat iedereen die meedoet er klaar voor is 29 augustus. De sets zijn onderweg naar de winkel. Alle mooie merkcontent van de leveranciers die de Oogmeetweken sponsoren worden toegevoegd aan het campagnemateriaal en een Facebookbericht voor op de pagina van Blond Amsterdam zelf met verwijzing naar een deelnemersoverzicht is in de maak.

Wij wensen alle deelnemers heel veel plezier en succes met de Oogmeetweken!