Nieuws en Inspiratie
Blijf op de hoogte van het laatste Optitrade-nieuws en schrijf je onderaan in voor onze nieuwsbrief – zo mis je niets!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig updates over inkoopmogelijkheden, marketingstrategieën, retail ondersteuning, e-commercekansen en onze uitgebreide administratie services.
"*" geeft vereiste velden aan
Signia heeft een vernieuwde website!
/Bij de nieuwe brand identity van Signia hoort ook een nieuwe “look & feel”. De vernieuwde website past beter bij de nieuwe uitstraling van Signia en hetgeen Signia voor staat. Belangrijke pijlers van Signia zijn innovatie en iconisch en daarom is de nieuwe website voorzien van meer gebruikersgemak en nieuwe functionaliteiten. Op de website is […]
Fris en dynamisch ad lib geeft schwung aan jonge brillencollectie
/Ad Lib is gemaakt voor alle vrouwen en mannen die houden van het leven, jong van geest zijn en die graag monturen dragen met een sportief en dynamisch design. Het merk is een combinatie van Japanse hoogwaardige productietechnologie en Europese design trends. 2020 zou eigenlijk het jaar van grote sportevenementen moeten zijn. Door de coronapandemie […]
Kinderbrillenmerk Milo & Me van Optiplus promoot de 20-20-2 leefregel, in samenwerking met het Oogfonds
/Kinderbrillenmerk Milo & Me van Optiplus promoot de 20-20-2 leefregel, in samenwerking met het Oogfonds, om verdere myopie bij kinderen tegen te gaan en zo ernstige slechtziendheid te voorkomen. Help ook mee om verdere myopie bij uw jonge klanten tegen te gaan! Informeer ouders en kinderen met het marketingmateriaal van Optiplus en de gratis brochure […]
Cébé voegt nieuwe kleuren toe aan de beschermende én trendy LIGHT JUNIOR-collectie
/De ogen van baby’s en jonge kinderen hebben jaren nodig om zich te ontwikkelen en zijn extra gevoelig voor intens licht. De gevaarlijkste zonnestralen voor het netvlies zijn UV-straling en schadelijk blauw licht. Omdat jonge kinderen graag buiten zijn, lopen onbeschermde ogen het risico beschadigd te raken. De LIGHT JUNIOR-collectie van Cébé biedt niet alleen […]
mark’ennovy upgrade haar silicone hydrogel maandlens portfolio
/De contactlenswereld ontwikkelt zich in rap tempo waarbij vooral zachte contactlenzen zich steeds meer richten op de oculaire gezondheid en comfort. Als fabrikant wil mark’ennovy hier niet op achterblijven, maar zich juist richten op de behoeften van dragers en de ontwikkeling van lenzen in de markt. Daarom heeft mark’ennovy besloten om twee belangrijke verbeteringen aan […]
Onbezorgd genieten van de zomer
/ZEISS Zonneglascampagne Het zonnebrillenseizoen staat weer voor de deur. Ook dit jaar heeft ZEISS voor u weer een mooi aanbod voor zonneglazen. Vanaf heden staat de nieuwe zoncampagne voor u klaar in de ZEISS webshop. U kunt hier zelf uw campagne samenstellen en personaliseren zodat de campagne perfect aansluit bij uw doelgroep en wensen. Stimuleer […]
Rodenstock helpt haar klanten te shinen met Sunny Days zonneglazencampagne
/Sunny days are here again! Dagen worden langer, vogels laten zich weer horen en narcissen en krokussen kruipen weer uit de grond. Rodenstock kijkt uit naar net zulk mooi lenteweer als vorig jaar, waarin massaal van de zon genoten werd. Het zonnebrillenseizoen biedt veel potentie In het nieuws heeft u vast gelezen dat Nederlanders het […]
Een mooi nieuw interieur voor Eye Fashion by Rami
/In november 2020 nam Rami Al Soudi de winkel van Van der Wiel over in Leiden onder de nieuwe naam Eye Fashion by Rami. Er vond een grote verbouwing plaats en het eindresultaat is de moeite waard om te delen in onze nieuwsbrief. Zie hier de foto’s van voor en na de verbouwing.
Terugblik webinar: contactlenzen tijdens en na Covid-19 – CooperVision
/Op 9 maart organiseerden we in samenwerking met CooperVision het webinar Contactlenzen tijdens en na Covid-19. We lichten een paar onderwerpen uit in dit verslag. Tijdens het uitgebreide webinar vertelde gastspreker Rutger Druijve (Customer marketing manager bij CooperVision) over de impact van de maatregelen voor Covid-19 op de contactlenzenmarkt. Over het algemeen zijn contactlensdragers minder […]
Is de klim bij audiologie ingezet?
/De marktcijfers (Gain) laten zien dat dit jaar t/m februari er een daling is van 6.7 % t.o.v. dezelfde periode vorig jaar. De zelfstandige winkels bij Optitrade zitten hier nog net iets onder met -8.0 % in aantallen, maar wel met een vrijemarktaandeel van 28,5% waar dit landelijk 19,6 % is. De cijfers over de […]